50 godina prve hrvatske sapunice!
Čarli je lansiran u vrijeme velikih društvenih promjena tijekom sedamdesetih godina koje obilježava masovni val urbanizacije kada su stotine tisuća ljudi naselili gradove u potrazi za boljim životom. Jedan od simbola lakšeg življenja u gradovima bio je i Čarli - prvi domaći tekući deterdžent za pranje posuđa.
Najvažnije postignuće Čarlija osvajanje je mjesta tržišnog lidera na području bivše Jugoslavije te stvaranje velikog broja lojalnih potrošača. S vremenom je takav uspjeh osigurao da Čarli postane sinonim u kategoriji sredstava za ručno pranje posuđa i tu laskavu titulu robna marka zadržala je i danas. Osvježavajuće svojstvo limuna izdvojeno je kao temelj buduće robne marke opisane kao Čar limuna, iz čega je stvoreno ime – Čarli.
Zahvaljujući visoko postavljenim standardima kvalitete i prepoznatljivim oglašavanjem još od 70-ih godina prošlog stoljeća, kada Čarli u oglasnoj kampanji postavlja muškarca u ulogu dobrog domaćina koji ravnopravno sudjeluje u kućanskim poslovima, stvoren je visoki brand awareness. Pjesmica „tamo gdje limun zri, danas pere Čarli“, urezala se u sjećanje svih generacija. Tako je slogan „Danas pere Čarli“ ostao nepromijenjen do danas.
Uz predani rad na kontinuiranom unapređenju proizvoda, s naglaskom na kvalitetnije sirovine koje sadrže tenzide dobivene iz plodova kokosa i kukuruza koji su biorazgradivi, sa smanjenim udjelom alergena, dermatološki ispitane, nisu testirane na životinjama i s povoljnijim učinkom na ljude i okoliš kroz recepture i ambalažu, okrenuli smo se i prema društveno odgovornim kampanjama. Pritom ističemo neke od uspješno provedenih kampanja uz financijsku potporu poput suradnje s Hrvatskim forumom protiv raka dojke Europa Donna pod nazivom Čarli „Samo za nju“ kojoj je bio cilj pridonijeti daljnjem informiranju i podizanju svijesti zajednice o temi raka dojke, Čarli „Moj najbolji prijatelj“ u suradnji s Prijateljima životinja kojoj je bio cilj naglasiti i educirati o potrebi i prednostima udomljavanja napuštenih životinja. U suradnji s SOS Dječjim selom pod nazivom „Sretno djetinjstvo“ u fokus smo stavili izazove djece bez odgovarajuće roditeljske skrbi. Ove godine, u suradnji s HAVK Mladost, pokrenuli smo kampanju „I ja to mogu“ s ciljem promicanja razvoja djece i mladih u pravcu osamostaljivanja kroz uključivanje i bavljenje sportskim i kućanskim aktivnostima te savladavanjem osnovnih životnih vještina.
U kombinaciji s moćnim emocionalnim pristupom, tradicijom, kontinuiranim napretkom i brigom o okolišu i zajednici, Čarli svojim kupcima pruža i više nego dovoljno razloga za povjerenje.
Čarli je već desetljećima prisutan u domovima građana Hrvatske i regije, a postao je i dijelom hrvatskog identiteta. Budući da se uspješno nosi s novim trendovima, njegova se pozicija dodatno učvršćuje i nekom vrstom ponosa. On je dokaz da dobre stvari ljudi ne napuštaju olako.
Čarli je i danas, nakon 50 godina, najprodavaniji deterdžent za ručno pranje posuđa.